2013. január 15., kedd

Az ördög


Az ördög

Egyszer találkoztam az ördöggel, és azt mondtam:
"Hé ördög, nem tetszik a hajad!"
- Először a lábaimban -
Aztán azt mondtam:
"Vágom, hogy szarul esett, hisz' nincs is hajad."
- Majd a kezeimben -
Kezdtem érteni, hogy vannak érzései.
Azt mondtam hát:
"Nem szar érzés, hogy összekevertek a farkassal, és ezért jelensz meg ritkábban?"
- Aztán az agyamban -
Vérben úsztam (a pillangóm sajnos gyenge, úgyhogy háton úsztam).
Köptem majd' egy litert, és újra nekifutottam.
"Tök szar lehet, hogy vörösseggűnek rajzolnak, mint egy ki-bekúrt páviánt!"
- Végül a szívemben -
Magamba néztem.
Tiszta szobát láttam, olyan rendet, mint amit az anyukák csinálnak karácsonykor.
Mostmár igen, mostmár megértettem őt is.
Mostmár megküzdöttem vele is.
Mostmár látom, ha a tapéták vérezni kezdenek.
S ott feküdtem.
Agyonvertként.

2013

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése